Pracownicy Powiatowych...
grafika
Powiązane galerie
grafika
Dodano: 26-06-2015
Ilość fotografii: 6

Asertywność to umiejętność,  która bardzo przydaje się dzisiejszym świecie, chociażby po to, by umieć budować partnerskie relacje w domu, z przyjaciółmi, a także w pracy zawodowej, gdzie bardzo ważna jest jakość komunikacji z innymi ludźmi. Asertywność jest ceniona na rynku pracy jako jedna z niezbędnych kompetencji, a zdarza się, że jest odrzucana ze względu na żywione wobec niej negatywne przekonania.

 

Czym jest asertywność? Czy jestem asertywną osobą? Jakie korzyści można odnieść z bycia asertywnym w pracy zawodowej, a szczególnie w pracy z klientem?  Na te i inne pytania próbowało odpowiedzieć  23 czerwca  br. czternastu pracowników Powiatowych Urzędów Pracy naszego subregionu podczas szkolenia przeprowadzonego przez trenerów Centrum Informacji i Planowania Kariery Zawodowej w Legnicy w ramach działań metodyczno-szkoleniowych dla pracowników publicznych służb zatrudnienia.

 

Bycia asertywnym nie można nauczyć się w ciągu kilku godzin, jednak to spotkanie może stanowić inspirację do „odczarowania” asertywności i dalszej pracy nad sobą – mówią prowadzące warsztat Ewa Gładysz i Renata Walz – doradcy zawodowi Centrum Informacji i Planowania Kariery Zawodowej w Legnicy.

 

Przy okazji serdecznie zapraszamy kadrę Powiatowych Urzędów Pracy na kolejne planowane przez nas szkolenia obejmujące tematykę radzenia sobie ze stresem oraz technik prowadzenia zajęć grupowych.

Wprowadzono: Robert Janicki
utworzono: 30-06-2015
ostatnia modyfikacja: 30-06-2015
Strona główna
Powrót
Drukuj
Pobierz PDF
Wypowiedz się