Szkolenie dla doradców klienta
grafika

 

W dniu 2 grudnia  w Centrum Informacji i Planowania Kariery Zawodowej w Jeleniej Górze odbyło się szkolenie skierowane do  doradców klienta zatrudnionych w Powiatowych Urzędach  Pracy w Jeleniej Górze, Bolesławcu, Kamiennej Górze, Zgorzelcu i Lubaniu. Tematyka szkolenia dotyczyła obsługi klienta w urzędzie, poruszała zagadnienia z zakresu komunikacji , specyfiki obsługi osób niepełnosprawnych. Przeprowadzone ćwiczenia oraz prezentacja  umożliwiły uczestnikom nabycie wiedzy w zakresie rozróżniania  typów klientów jak również nabycie umiejętności identyfikowania tzw. trudnych klientów, wyposażyły  uczestników w znajomość podstaw komunikacji interpersonalnej oraz umiejętność pokonywania barier w procesie komunikacji. Szkolenie   pt. Obsługa klienta w tym tzw. "trudnego klienta" z uwzględnieniem osób niepełnosprawnych” zostało zorganizowane  w ramach zadań  wynikających z Ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku  pracy a  dotyczących funkcji szkoleniowo-metodycznej centrów. Szkolenie było również okazją do wymiany doświadczeń związanych  z obsługą klientów.

Wprowadzono: Anita Hładziak
utworzono: 04-12-2014
ostatnia modyfikacja: 26-03-2015
Strona główna
Powrót
Drukuj
Pobierz PDF
Wypowiedz się