Szkolenie pt. „Organizacja...
grafika

     Żyjemy w czasach zmiany podejścia do organizacji pracy, biznesu, życia. Nasze kalendarze     nie mieszczą kolejnych zapisanych czynności,a w głowie mnożą się kolejne zadania do wykonania. Zaczynamy rozumieć, że nie można zarządzać czasem, można tylko dobrze zarządzać sobą  w czasie. Jak planować, jak zdążać i jak się w tym wszystkim nie pogubić?

Szkolenie pt. „Organizacja pracy własnej 
i efektywne zarządzanie czasem”
skierowane do doradców klienta  zatrudnionych w Powiatowych Urzędach  Pracy  subregionu jeleniogórskiego odbyło się w dniu 25 marca br. w Centrum Informacji i Planowania Kariery Zawodowej  
w Jeleniej Górze.  Obejmowało trzy moduły tematyczne:

1)      Autodiagnoza zarządzania czasem   – wprowadzenie do tematu

2)      Proces wytyczania celów      i priorytetów

3)      Zasady zarządzania priorytetami   i techniki ustalania ważności zadań

 

Głównym celem szkolenia było podwyższenie kompetencji z zakresu planowania
i organizowania pracy. Tematyka szkolenia pozwoliła na:

  • dostarczenie wiedzy i praktycznych wskazówek dotyczących zwiększenia efektywności   i wydajności pracy
  • nabycie umiejętności radzenia sobie ze złymi nawykami i złodziejami czasu
  • poznanie narzędzi usprawniających zarządzanie czasem.

Odpowiednio dobrane ćwiczenia umożliwiły wypracowanie optymalnych metod zarządzania sobą   w czasie oraz własnych zasad zarządzania czasem. Dodatkowo czas spędzony na szkoleniu  pozwolił  na wymianę doświadczeń oraz stworzenie ciekawych rozwiązań z zakresu planowania i organizowania pracy.

Dziękujemy za  udział w szkoleniu.

Zapraszamy do dalszej współpracy.

Wprowadzono: Anita Hładziak
utworzono: 26-03-2015
ostatnia modyfikacja: 10-04-2015
Strona główna
Powrót
Drukuj
Pobierz PDF
Wypowiedz się