Żyjemy w czasach zmiany podejścia do organizacji pracy, biznesu, życia. Nasze kalendarze nie mieszczą kolejnych zapisanych czynności,a w głowie mnożą się kolejne zadania do wykonania. Zaczynamy rozumieć, że nie można zarządzać czasem, można tylko dobrze zarządzać sobą w czasie. Jak planować, jak zdążać i jak się w tym wszystkim nie pogubić?
Szkolenie pt. „Organizacja pracy własnej
i efektywne zarządzanie czasem” skierowane do doradców klienta zatrudnionych w Powiatowych Urzędach Pracy subregionu jeleniogórskiego odbyło się w dniu 25 marca br. w Centrum Informacji i Planowania Kariery Zawodowej
w Jeleniej Górze. Obejmowało trzy moduły tematyczne:
1) Autodiagnoza zarządzania czasem – wprowadzenie do tematu
2) Proces wytyczania celów i priorytetów
3) Zasady zarządzania priorytetami i techniki ustalania ważności zadań
Głównym celem szkolenia było podwyższenie kompetencji z zakresu planowania
i organizowania pracy. Tematyka szkolenia pozwoliła na:
Odpowiednio dobrane ćwiczenia umożliwiły wypracowanie optymalnych metod zarządzania sobą w czasie oraz własnych zasad zarządzania czasem. Dodatkowo czas spędzony na szkoleniu pozwolił na wymianę doświadczeń oraz stworzenie ciekawych rozwiązań z zakresu planowania i organizowania pracy.
Dziękujemy za udział w szkoleniu.
Zapraszamy do dalszej współpracy.