„Emisja i higiena głosu w...
grafika

„Emisja i higiena głosu w pracy

doradcy klienta”

 
Za nami kolejna edycja szkolenia „Emisja i higiena głosu w pracy doradcy klienta”. Przećwiczyliśmy świadome komunikowanie się głosem w różnych warunkach i z różnymi odbiorcami. Poznaliśmy techniki pracy nad głosem, szczególnie zajmowaliśmy jakością i mocą głosu oraz prawidłowym oddychaniem.

Dziękujemy za zaangażowanie i aktywność koleżankom i kolegom z powiatowych urzędów pracy w: Dzierżoniowie, Kłodzku, Świdnicy, Wałbrzychu oraz w Ząbkowicach Śląskich.

Od teraz powiedzenie: „Czy trzy cytrzystki grają na cytrze, czy jedna gwiżdże, a trzecia łzy trze?” to dla nas żaden problem! 


Pozdrawiamy Agata i Antosia

 

 

Wprowadzono: Lidia Wiśniewska
utworzono: 08-04-2019
ostatnia modyfikacja: 12-04-2019
Strona główna
Powrót
Drukuj
Pobierz PDF
Wypowiedz się