Mając świadomość zmian demograficznych i społecznych musimy stale dokształcać się zarówno w kwestii sposobu, jak i jakości pracy, dlatego we wtorek przeprowadziliśmy drugie ze szkoleń dotyczących nowych trendów w obsłudze klienta. Tym razem gościliśmy kadrę z urzędów pracy ze Świdnicy, Wałbrzycha i Ząbkowic Śl. Wspólnie analizowaliśmy klientów rynku pracy, w tym również klientów trafiających do urzędów pracy. Uświadomiło to nam, że jest to wyzwanie, ponieważ obecnie mamy do czynienia z przedstawicielami 4 różnych generacji pracowników. Między pokoleniami mamy ponad 40 lat różnicy. Zupełnie inna wizja świata, różne potrzeby i oczekiwania, także wobec pracodawców, dlatego z pracownikami PUP rozmawialiśmy m.in. o konieczności przygotowania zarówno kadry PUP, jak i pracodawców do zarządzania multigeneracyjnym zespołem. Wspólnie analizowaliśmy, jak „urzędnik” wpisuje się w nowe, techniczne trendy obsługi klienta. A to wszystko z pasją, korzystając z nowych narzędzi (m.in. The Coaching Maps ) oraz próbując wyjść poza schemat (Myślenie wizualne, Grywalizacja).
To było już ostatnie szkolenie w tym roku, które zakończyliśmy refleksją, że już jesteśmy dość „nowocześni” i zmieniający się rynek nas nie zaskoczy. Teraz powoli zaczynamy myśleć o kolejnych tematach szkoleń na przyszły rok.
Wesołych Świat i Dosiego Roku
życzą
Lidka i Dawid