W dniu 23 marca 2015r. we wrocławskim Centrum Informacji i Planowania Kariery Zawodowej odbyło się pierwsze z cyklu 4 szkoleń zaplanowanych w 2015r. z udziałem doradców klienta Powiatowych Urzędów Pracy subregionu wrocławskiego pt.: „Metody rekrutacji pracowników; przygotowanie klienta do rozmowy kwalifikacyjnej”.
Szkolenie, w którym wzięło udział 20 pracowników PUP z różnym doświadczeniem zawodowym, było odpowiedzią na potrzeby kadry PUP.
Uroczystego otwarcia szkolenia dokonał Pan Wojciech Murdzek, Wicedyrektor ds. Rynku Pracy i Administracji. Dwie prowadzące szkolenie, doświadczone doradczynie zawodowe, przygotowały urozmaicony program, zawierający m.in. fragmenty filmu fabularnego „Metoda”, który posłużył ilustracji metody Assessment Center oraz przeprowadziły symulację rozmowy kwalifikacyjnej z sesją informacji zwrotnych. Szkolenie zostało bardzo pozytywnie ocenione przez uczestników, jako „przeprowadzone profesjonalnie” oraz „przydatne na stanowisku, na którym pracuję, aby pomóc innym”.
Notatkę sporządziła: Małgorzata Sosnowicz