Szkolenie doradców klienta...
grafika

Składanie dokumentów aplikacyjnych u pracodawców, jest pierwszym i bardzo ważnym etapem na drodze do zatrudnienia. Choć informacji na temat zasad pisania życiorysu zawodowego i listu motywacyjnego, zwłaszcza w Internecie, jest sporo nie każdy szukający zatrudnienia potrafi z tym zadaniem samodzielnie poradzić sobie na tyle skutecznie, aby wzbudzić zainteresowanie u pracodawcy.

 

Wychodząc naprzeciw potrzebom klientów urzędów pracy, doradcy zawodowi Centrum Informacji i Planowania Kariery Zawodowej (CIiPKZ) we Wrocławiu  w dniu 22.06.2015r. zorganizowali szkolenie dla doradców klienta powiatowych urzędów pracy pt.: „Doskonalenie warsztatu pracy doradcy klienta - jak dostosować dokumenty aplikacyjne do historii zatrudniania i planów zawodowych klienta?”

 

Cele szkolenia:

- poszerzanie wiedzy i doskonalenie umiejętności w zakresie przedstawiania historii aktywności zawodowej klienta w życiorysie zawodowym;

- poszerzanie wiedzy i doskonalenie umiejętności w zakresie konstruowania dokumentów aplikacyjnych uwzględniających oczekiwania pracodawców;

- identyfikacja i korekta błędów w dokumentach aplikacyjnych;

- wymiana dobrych praktyk.

 

Szkolenie we Wrocławiu było pierwszym w II edycji szkoleń dla kadry Powiatowych Urzędów Pracy Wojewdztwa Dolnośląskiego, które uroczyscie otworzył Pan Wojciech Murdzek Wicedyrektor ds. Rynku Pracy i Administracji DWUP. W kolejnych dniach szkolenia poprowadzili doradcy zawodowi  CIiPKZ z Wałbrzycha, Legnicy i Jeleniej Góry.

Szkolenie - dokumenty aplikacyjne

 

Szkolenie - dokumenty aplikacyjne

 

Szkolenie - dokumenty aplikacyjne

 

Szkolenie - dokumenty aplikacyjne

 

Szkolenie - dokumenty aplikacyjne

 Przygotowała: Magdalena Łukowska

Wprowadzono: Magdalena Łukowska
utworzono: 30-06-2015
ostatnia modyfikacja: 07-10-2015
Strona główna
Powrót
Drukuj
Pobierz PDF
Wypowiedz się