W dniu 30.09.2015r. doradczyni zawodowa-psycholog wrocławskiego Centrum Informacji i Planowania Kariery Zawodowej przeprowadziła trzecie, z cyklu 4 szkoleń zaplanowanych na 2015r. dla pracowników powiatowych urzędów pracy, którzy podczas swoich codziennych obowiązków mają bezpośredni kontakt z klientem (doradcy klienta, pośrednicy pracy).
Szkolenie, w którym wzięło udział 19 pracowników PUP z różnym doświadczeniem zawodowym, było odpowiedzią na potrzeby kadry PUP. Spotkanie otworzył Pan Wojciech Murdzek, Wicedyrektor ds. Rynku Pracy i Administracji.
Zakres tematyczny szkolenia obejmował zapoznanie się z istotą zachowań asertywnych, biernych i agresywnych oraz szczegółową charakterystykę zachowań asertywnych. Uczestnicy mieli również okazję do poznania technik asertywnych przydatnych w pracy z klientem oraz sposobów radzenia sobie z manipulacją i presją. Ćwiczenia praktyczne, które obejmował także program szkolenia, posłużyły ugruntowaniu i przyswojeniu nowej wiedzy. Ponadto uczestnicy otrzymali również opracowane materiały dodatkowe na temat asertywności.