Szkoleniem „Interview czyli drugi krok do sukcesu” wrocławskie Centrum Kariery rozpoczęło tegoroczny cykl szkoleń dla kadry wojewódzkiego i powiatowych urzędów pracy subregionu wrocławskiego.
Znajomość przebiegu procesu rekrutacji stanowi dla doradców klienta w urzędach pracy ważny element na etapie przygotowania klienta do spotkania z pracodawcą, dlatego 28 stycznia br. stworzyliśmy dla nich okazję do zaktualizowania swojej wiedzy w zakresie oferowanego wsparcia.
Można stwierdzić, że z „pierwszej ręki” dowiedzieliśmy się:
- Jakie znaczenie dla pracodawcy ma pierwsze wrażenie o kandydacie?
- Jakie metody prowadzenia rozmów rekrutacyjnych wykorzystują pracodawcy? (rozmowa biograficzna, rozmowa kompetencyjna, rozmowa sytuacyjna - metoda wydarzeń krytycznych, rozmowa psychometryczna i Assessment Center - wielowymiarowa metoda selekcji i doboru pracowników)
- O co kandydat może zapytać pracodawcę i na jakie pytania sam nie musi odpowiadać?
- Jak pracodawca pozyskuje informacje o kandydacie? (referencje, testy psychologiczne, językowe, praktyczne, informacje dostępne w Internecie)
Szkolenie poprowadziła dla nas Pani Anna Olszańska, psycholog społeczny i trenerka, wieloletni praktyk w działach HR, z Biura Karier i Przedsiębiorczości Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu. Serdecznie dziękujemy, a uczestników pozdrawiamy.

W 2020 roku dla ponad 150 pracowników przygotowaliśmy jeszcze szkolenia o różnorodnej tematyce:
- Dialog w konstruowaniu kariery.
- Komunikacja w zespole – warsztaty z wykorzystaniem symulacyjnej gry ekonomicznej.
- Prosty język w urzędzie pracy.
- Warsztat doskonalący stosowanie narzędzi diagnostycznych w pracy doradcy zawodowego (KZZ, NBK) na platformie SDZ (System Doradcy Zawodowego).
- Nowe media - nowy wizerunek Publicznych Służb Zatrudnienia - warsztaty dla pracowników Powiatowych Urzędów Pracy.
Do zobaczenia.

Wprowadzono:
Magdalena Łukowska
utworzono:
29-01-2020
ostatnia modyfikacja:
06-02-2020
Strona główna
Poprzednia
Następna
Powrót
Drukuj
Pobierz PDF
Wypowiedz się