Jakich umiejętności interpersonalnych potrzebujemy do sprawnej obsługi klientów urzędów pracy? Jak wpływać na proces komunikacji interpersonalnej?
Na te pytania można było uzyskać odpowiedzi podczas szkolenia pn. „Komunikacja werbalna i niewerbalna”, które zostało przeprowadzone przez doradców zawodowych Centrum Informacji i Planowania Kariery Zawodowej w Legnicy dla pracowników Powiatowych Urzędów Pracy subregionu legnickiego.
W związku z wyzwaniami, jakie stawia obecna rzeczywistość, zwłaszcza w stosunku do osób pracujących w bezpośrednim kontakcie z klientami niezmiernie ważna jest umiejętność efektywnego komunikowania się, dlatego też w ramach realizacji działań o charakterze metodyczno – szkoleniowym zaprosiliśmy koleżanki z Powiatowych Urzędów Pracy z Głogowa, Jawora, Legnicy, Lubina, Polkowic oraz Złotoryi.
Szkolenie, które odbyło się 26 marca br., miało na celu doskonalenie kompetencji interpersonalnych, a także zdobycie wiedzy i umiejętności z zakresu procesów społecznych rządzących komunikacją. Odbyło się w formie warsztatowej.
Wszystkie uczestniczki aktywnie zaangażowały się w proponowane ćwiczenia, a na podstawie informacji zwrotnej od koleżanek dowiedzieliśmy się, że podniosły one swoje kompetencje w zakresie oferowanej tematyki, jak również wyraziły chęć i wolę uczestnictwa w kolejnych tego typu zajęciach, na które serdecznie zapraszamy.
Dziękujemy za aktywny udział i miłą atmosferę.
Doradcy zawodowi Centrum Informacji i Planowania Kariery Zawodowej w Legnicy