„Emisja głosu dla teleankieterów
w Call Center”
Tegoroczna edycja Ogólnopolskiego Tygodnia Kariery była przestrzenią dla wprowadzenia w życie cytatu Juliusza Słowackiego: „Chodzi mi o to, aby język giętki powiedział wszystko, co pomyśli głowa” podczas szkolenia „Emisja głosu dla teleankieterów w Call Center”, które miało miejsce w dniu 18 października września 2018 r. w wałbrzyskim Oddziale Urzędu Statystycznego.
Mając na uwadze zainteresowanie pięknem i złożonością języka polskiego, celem warsztatu było zdobycie umiejętności świadomego posługiwania się głosem w różnych warunkach i z różnymi odbiorcami, poznanie technik pracy nad głosem oraz przyswojenie wiedzy z zakresu higieny głosu. W myśl zasady, że : „Nawet najlepszy tekst nie dotrze do adresata, jeśli będzie wypowiedziany niechlujnie, niewyraźnie, niegramatycznie…” uczestnicy z dużym zapałem realizowali zadania z poprawnej emisji głosu, rozćwiczyli narządy mowy, pracowali nad jakością i mocą głosu oraz prawidłowym oddychaniem.