Emisja głosu dla...
grafika

 

 

„Emisja głosu dla teleankieterów

w Call Center”


 

 

Tegoroczna edycja Ogólnopolskiego Tygodnia Kariery była przestrzenią dla wprowadzenia w życie  cytatu Juliusza Słowackiego: „Chodzi mi o to, aby język giętki powiedział wszystko, co pomyśli głowa” podczas szkolenia „Emisja głosu dla teleankieterów w Call Center”, które miało miejsce w dniu 18 października września 2018 r. w  wałbrzyskim Oddziale Urzędu Statystycznego.

Mając na uwadze  zainteresowanie pięknem i złożonością  języka polskiego, celem warsztatu było zdobycie umiejętności świadomego posługiwania się głosem w różnych warunkach i z różnymi odbiorcami, poznanie technik pracy nad głosem oraz przyswojenie wiedzy z zakresu higieny głosu. W myśl zasady, że : „Nawet najlepszy tekst nie dotrze do adresata, jeśli będzie wypowiedziany niechlujnie, niewyraźnie, niegramatycznie…” uczestnicy z dużym zapałem realizowali zadania z poprawnej emisji głosu, rozćwiczyli narządy mowy, pracowali nad jakością  i mocą głosu oraz prawidłowym oddychaniem.

 

 

Wprowadzono: Lidia Wiśniewska
utworzono: 19-10-2018
ostatnia modyfikacja: 23-11-2018
Strona główna
Powrót
Drukuj
Pobierz PDF
Wypowiedz się